Lagu Buat Malaysia Hip Hop Indonesia (@ada_dimas77)

dapat dari dokumen komputer di warnet 🙂

source

(Visited 5 times, 1 visits today)
Medical CBD Oil! More than 50% off sale today!

Hemp Oil Bought By Athletes

You might be interested in

WHERE ARE YOU GOING?

Comment (43)

  1. Salam ya smua tak baek hina wrga sya laa weyy baek balik crmin diri Dulu … Lgy stu walaupun ngra laen2 kita di sisi Allah smuanya sma jerr jgn bzakan mna2 pun mhu pun hina wrga laen sift mcm tu laa Allah paling xsuka .di stiap ngra ad klbihn jgn hina ngra owg walaupun ngra kita xprfct Dan tiada di dunia ni prfct mlaenkan Allah …

  2. Waaa korang seronok hina negara kami ye tunggu ja nanti indonesia pasti akan kena bencana tuhan akan balas korang semoga semua wilayah indonesia kena bencana indonesia aku rasa bukan negara mayoritas nya memeluk agama islam semua macam kristien korang ni patutunya taksak dalam peta dunia baru aman negara dunia aku doa siapa yang buat lagu ni dan upload kat youtube akan masuk neraka jahanam mati cepat sikit

  3. Malaysia tak buat pun lagu begini dekat Indonesia tapi kenapa??? Kita kan serumpun,kebanyakkan semuanya Islam.Bagaimana kita semua nak maju kalau begini caranya.If Malaysia buat lagu seperti ini saya juga akan benci

  4. Negara yang tidak berkesudahan asyik menjadi viral dengan keburukan yg berpunca dari segelintir rakyat daripada negara mereka sendiri. Padahal hidup kita di dunia ini hanya mencari ibadat dan memperbetulkan kesalahfahaman bukan nya percaya kepada mitos yg hanya datang dari khabar angin.. ingat itu.. bencana d negara kamu sdh terlalu bnyak, bersyukurlah kamu kerana kebanyakannya msih di bawah perlindungan Allah SWT.. sy juga takut akan kekuasaan Allah.. cuba fikir keadaan dan suasana yg berlaku di sekeliling kmu, tidak kah kamu begitu "wah besar sekali kuasa Allah yg menciptakan langit,bumi,bintang,bulan dan sebagainya" bayangkan Klau Allah hancur kan dunia ini sekelip mata tidakkah besar kekuasaan Allah.. Indonesia Malaysia sebenarnya aman damai cuma masih ada yg tidak puas dengan ksalahfahaman atau daripada sejarah yg mungkin ada pergaduhan yg masih Blum selesai.. dan sekarang Indonesia sudah buktikan dengan tradisi dangdut, sukan sport pelaburan saham negara mereka.. termasuk tuan rumah sukan asian besar besaran yg pernah berlangsung di Jakarta Palembang, tapi mengapa masih menghina Negara jiran.. kamu jadi salah satu negara yg paling famous di tenggara pun masih Blum puas menghina.. padahal negara kamu suka membuat video YouTube berdasar kan fitnah mitos… Top 10 segala, kononnya ada 10 negara terkuat, 10 haiwan menakutkan… Siapa salah siapa KAMU…!!!!!!! Malaysia juga tidak pernah buat perbandingan top 10" segala. Fikir kan dosa bukan nya pahala…!!!!

  5. Jelas indo cemburu sama malaysia..datang malaysia jadi orang miskin..mintak kerja buat muka kesian..aku percaya orang islam baik²..yang buat lagu ni ntah agama apa..

  6. Kayaknya indo sendiri sudah kelewatan maaf ya malaysia saya indonesia seharusnya indonesia ngak bikin lagu kayak gini maaf ya😢😢😢malaysia soalnya saya baru tahu ini..walaupun kalian mencuri budaya kita tapi kami tetap saja damai tapi kenapa hanya itu indonesia membuat lsgu ini???? dan kenapa kalian juga benci kita jadinya sama sama membenci pls lah damai 😢😢😢😇😇😇

  7. 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕you 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾

Comments are closed.

CBD Oil Sale Today! Get your CBD Oil at 66% off!